30 Nisan 2011 Cumartesi

EROS ÖLDÜ

Ruhum..Ben onu kaybettim biliyor musun ? Nerededir şimdi.Gözüm yaşlı,gecelerce beklerim ben onu..Sancımaz bedenim,ruhum olmadıktan sonra.Artık acı bir emanetmiş gibi duruyor yüzümde.Tanrı gülüyor halime.Sevişleri mi özlüyorum,sevişmeleri mi belli değil..Ve hatırlıyorum erosun gülüşünü.Fırlattığı oklar yaralamıştı beni.İşte o an düşmüştü yüreğimden.Hastaneye kaldırdık,suni aşk yaptık,olmadı...Eros düştüğü yerde kaldı.Nasıl başlamıştı gidişleri."Kendine iyi bak.-Ben sana layık değilim" di, son sözleri..Hüznüm karışmıştı.Ama buna da saygı duyuyordum.Bir ara hayata dönmüştü eros.Sevinmiştim.Kaybolup,ışığı gören bir çocuk gibi..Günler geçti.Gözyaşlarımla suladım erosun toprağını.Gönlüm yaralıydı,aşk gitmişti çünkü.Söyleyemezdim bana giderken nefis bir acı bıraktığını,annem çok kızardı eros..Bence Tanrı kıskandı,aldı seni yanına.Bu aşıklar yağmurlar götürdü desinler,sen inanma...İncinmiş ruhlara tahammülü de olmayabilir Tanrı'nın.Gerçek şu ki ; ölürken bile güzelsin eros,acımasız olsanda.Şık bir yaz akşamı gelmiştin,pürüzsüz parıltınla.Güneş doğduğunda siyah bulutlardan,o zaman ölmüştün.Senin kıyametindi bu.Ziyaret edemedin hiçbir kalbi ondan sonra.Ama haketmedik biz bunu,Tanrı yalan söyledi bize.Eros kötülük yapmaz diye.Biz doğup büyürken öldürmüşler seni eros.Öyle anlattılar bize.Sen yanlış kişilere atmışsın okları.Yalanlar söylenmiş,ruhlar ölmüş ya,o zaman düşmüşsün yüreklerden.Ben onlara inanmadım eros.Kötülük yapan öldü de ,oku atan ölmedi mi dersin ?


                                                                          Sinem BAYGUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder